Saturday, August 27, 2011

Poster Aku

hye hearts!! :)



rasa lama gila tak update blog! busy boh! tempahan kuih raya tahun ni lebih banyak berbanding tahun lepas! alhamdulillah! mungkin hasrat yang tertangguh selama ni dapat ditunaikan dengan adanya rezeki yang datang bergolek ni! siapa tahu kan? hehe.



anyway! aku rasa aku patut log out FB aku dari semua tempat kerana, aku baru di hack! grrrr! boleh bikin wa marah ni!





ada hamba Allah ni upload gambar poster guna fb aku! *gambar poster je pon. ko nak marah sangat kenapa?* ini bukan poster sembarangan! lihat bukti!








tak ke orang kata aku gila kuasa bila upload poster yang ada gambar sendiri? meroyan ke apa aku nak buat macam tu. siap edit album 'poster aku'. sumpah gila kuasa! haha. kalau bawak masuk mahkamah boleh menang ni! tak mintak izin aku pun nak ambil gambar aku! haha. pakcik kayo kalau masuk mahkamah ni! :p





isyh! siapa punya kerja la ni! tapi aku rasa aku tahu siapa! siapla dia nanti!





esok buat kuih lagi. hurm... muka pun dah macam kuih!





mahu bersiram serta beradu! kbai!


Sama - sama lah kita klik supaya saya dapat bina masjid!

No comments: