Monday, August 1, 2011

Ramadhan.

hye hearts!! :)



first sekali, aku nak ucapkan selamat menyambut ramadhan al-mubaraq. semoga ramadhan kali ini akan menjadi ramadhan yang lebih bermakna dari tahun tahun sebelumnya!



pada yang dah kerja, jangan pulak buat buat lupa nak bayar zakat. bajet ayah nak bayar kan lagi ye? puhlissss la. dah macam bapak orang dah kot kan? haha.




ingat! bulan puasa ni bukannya puasa makan, minum je. mata, telinga. hidung, lidah, semua la. takkan tu pun nak kena catatkan kat sini? adoi! ingat tau. kalau boleh puasa la selama lamanya. haha. berkat wei..



nak pergi dapur, tengok apa yang bising bising tu. *padahal tangan sendiri tengah bukak periuk. haha.*








ni semua dugaan!




Sama - sama lah kita klik supaya saya dapat bina masjid! 

3 comments:

saharinasaharudin said...

salam ramadhan & happy fasting :)

b@dut s@rk@s said...

salamat berpuasa dan salamat membntu membuat kueh raya,bahulu leeee..haha

ain.alias said...

ina : selamat ramadhan!!!!

badut : hahaha. makasih!!!