Sunday, January 2, 2011

new year!!! yeay~~

salam kawan2...
ari nih da masuk ari kedua kite d bulan januari....yg penting 2011...yeayy!!!! alhamdulillah....
tapi aku ta rase pon bes nk celeb new year pas ape yg jd tahun lepas...
huhuhu...

ape yg jd????
sangatlah menyedihkan bila rumah aku dipecah masuk pada malam tahun baru....
ase nk memberontak kt balai polis suh p carik owang yg masuk umah aku tuh!!! (eh, bole ke cenggitu??ngengada!!kas tendang beramai2...)
abis sume nye ilang....n alhamdulillah tiada yg dicederakan....
malam tahu baru nih pulak, aku ta lena tdo...dok pikiaq la kalo owang tuh masuk lagi mlm nih, apa la jadi kt aku yg comel nih kn??(huuuuu...tumbuk ko lelaju ain...)
asal denga munyik je, aku akan toleh kiri kanan walopun aku tahu, aku ta nampak pape...*nama pon rabun+mlm kan gelap!!*
n alhamdulillah aku tertidur sampi ke pg...kalo la dye masuk mlm tuh, mmg kami tade pape nk dihidangkan pada mereka...huhuhu....
aku syg sgt kt family aku....tamo jadi lagi dah!!!!!huhuhuhu
lastly, Ya Allah...jauhkan lah kami dari segala bencana...
kosmo!
AMIN~~
till next post..daaaa~~

No comments: