Friday, May 20, 2011

Pemain Boling Hebat.

hye hearts!! :)



dah lama rasanya tak mengupdate. seriusly, no idea. payah jugak rupanya nak jadi penulis ni ya? tapi, malam ni tetiba lak ada benda yang nak citer kat sini. pasal boling! hehe.




semenjak dua tiga menjak duduk kat rumah ni, asyik main boling aje. kalau ikutkan tiap tiap minggu. haha. well, dah habis belajar, beginilah jadinya, kan? haha.




so, ada satu hari, pergi main boling dengan encik abang and anak anak buah. nak jugaklah diorang tuh main boling kan. padahal umur baru 5 dan 7 tahun kan. haha. sabar jelah.




citer banyak tak guna, tengok score ajelah ye. haha. berlagak. padahal ada yang lagi hebat dari wa. haha. papai!












dah. dah. nak get ready depan tv. nak tengok maharaja lawak. siapa yang masuk balik ya?




Sama - sama lah kita klik.

2 comments:

b@dut s@rk@s said...

ri2 xde smgt nk men...hehe,pasnih mesti kasi meletoppppp punya...hahahaha

ain.alias said...

bila nak main lagi ni???