Tuesday, July 19, 2011

Apa? Ingat Aku Tak Boleh Buat Ke?

hye hearts!! :)


lama dah rasanya tak menulis dalam ini blog. rasa rindu giloss weyh! haha. sebenarnya aku dalam proses memutihkan kulit ni. gila lama weyh aku membakarkan kulit ini. 3minggu aku bakar. sekarang masa untuk aku menyejukkan kembali muka ini. semua orang dok tegur aku, kenapa muka cenggini. ingat aku buat pembedahan plastik ke huh? haha.


along aku paling tak boleh bla. kata dia, warna tu kekal selama-lamanya. agak agak sikit long, kalau sekata rentung nya takpe. ni rentung petak weyh!! siapa nak tanggung malu aku? haa, cer citer! tapi sebab dia along kan, aku tak mik port sangat la. ada sorang kakak ni lagi lah boleh dikategorikan sebagai insan yang telus! kerana apa? kerana dia dengan selamba nya cakap aku cenggini, 'muka ko ni ikut muka ayah ko, tapi ayah ko takdelah gelap sampai macam ni kan?'. haaaa, kurang ke tak kurang ayat akak ni? haha. aku rasa macam ada asap je yang keluar dari telinga ni tahu tak! haha. sabar sabar. tunggu bila aku cerah nanti. mesti korang datang kat aku dan cakap macam ni, 'wah, putihnya muka ko. ikut kulit siapa ni wei?' haha. memang aku akan buat muka riak dan terus terusan buat muka macam tu. haha.






 anyway, aku baru je pas mop lantai ni. haa, jangan nak buat muka terkejut. lempang laju laju dengan kelajuan maksimum nanti. asal aku sebut 'aku mop' je semua buat muka terkejut. mintak penyepak ke apa? haha. mengong wei! walaupun aku ni kategori yang suka naik motor besar, makan bersila bukan bersimpuh, lepas makan hisap jari, jilat pinggan, aku tetap perempuan wei. aku tau macam mana nak guna mop tu. aku nak kuatkan otot tangan aku ni dengan memerah rerambut mop tu. haha. almaklumla, orang dah biasa berkawad ni, tetiba takde kawad rasa pelik bila tak berpeluh pagi pagi. haha.




nasihat aku, janganla buat buat terkejut bila aku rajin. sebab kebanyakan masanya memang aku pemalas. haha. kadang kadang tu, kena suruh baru aku nak buat. tapi, lagi di suruh lagi la aku malas nak buat. sebab? tak ikhlas namanya. tunggula bila aku dengan rela hatinya nak buat, dengan ikhlasnya, aku pun dapat pahala buat semua ni kan? takdelah sambil buat sambil mengomel kan? haaa.




tapi, aku tak suka di arah. lepas tu, kalau nak mintak tolong aku tuh, mintak la elok elok. janganla buat ayat cenggini. 'lipat baju tu.' pergh. terkirap darah aku!




sekarang ni aku tengah fikir, nak buat apa lagi ea lepas ni? mungkin alih alihkan kerusi? interior designer weh! jangan kau nak main main! haha.




YA ALLAH. aku lupa, aku belum mandi lagi! haha. (kononnya khusyuk kemas rumah la ni wey! haha. SILA AMBIL PERHATIAN.)




chow dulu. nak mandi. haha. rajin tak kena tempat aku ni!


sila saksikan kerentunganku!



Sama - sama lah kita klik.

2 comments:

b@dut s@rk@s said...

skang nih da mndi lom??hahaahaaahha

ain.alias said...

meshtilah dah.. mangi.. mangi.. hehe