Wednesday, July 27, 2011

Demam Cucuk.

hye hearts!! :)



pagi tadi terbangun awal sebab anak buah yang sorang tu menangis. semalam dia kena cucuk, cucuk untuk yang 1 tahun setengah tu. kesian weh! huhu. sampai bengkak peha dia kene cucuk an doktor atau nurse tuh. cian bucuk anyah ni!



datang je pagi pagi buat muka cenggini. kesian dia! :(





nak jalan pun susah. asyik nangis je. jahatla doktor ni! uhuk uhuk! jalan pun tengkot tengkot je.




tapi bila dapat makan terus sihat semula! *kejap je*




tengok peha dia bengkak. huhu. sian aan makngah!

kalau dulu, mak cakap doktor suruh tuam dengan air panas supaya ubat tuh cepat berjalan. sekarang ni, nurse tu kata jangan buat pape. sebab ape? aku pun tak tau. aku bukan nurse! *agaknya sebab tu kot bengkak peha aan, ubat tak berjalan, tersekat kat situ. :#*



-it's georgous!-




Sama - sama lah kita klik. 

2 comments:

b@dut s@rk@s said...

makngah diapon nanges gk dlu...hahahaha

ain.alias said...

tapi takde org nak tulis lam blog! haha