Saturday, February 26, 2011

Kalau Lelaki DOTA, Perempuan Pula Apa?


assalamualaikum semua.



setuju tak dengan pendapat aku kalau aku kata FB ni melekakan? haa. setuju kan? kalau setuju angkat tangan macam saya (usop hantu kak limah) haha. kalau kita tengok kat FB sekarang ni kan, banyak betul benda yang menyakitkan hati kan?




contohnya, profile baru yang menyakitkan hati. haha. kan? memang sakit hati. tak cantik pon! haha. serius tak puas hati. yang keduanya pulak, bila view gambar, keluar pulak screen hitam. weh FB, kau hingat kau moden ke kalau kau buat macam tuh? kau nak bagitahu semua kau ada teknologi yang canggih ke? haha. aku tak puas hati jugak yang ni. haha.





ok lah. tapi ada satu benda yang aku rasa membe membe aku ni suka tentang FB. GAME. diorang sangat suka dengan Game ni tau. Aku namakan game ni bodoh. haha. sebab korang pernah tengok tak kereta melompat macam katak? tak kan? kereta katak pernah lah kan? tapi lompat macam katak tuh pelik + huduh kan? haaa. ni lah yang menjadi kegilaan kawan kawan aku. harap korang jangan terjebak ye. haha. minta dijauhkan.



ada ke kereta melompat lompat? kan penipu namanya tuh!



tengok ni. pernah tengok tak game ni? mesti pernah kan? serius benci kalau kawan kawan aku main game ni. memekak + nampak macam bodoh. haha. lantak korang lah. diorang kalau main game ni. langsung tak boleh kacau. sabar. sabar. pedulikan mereka.



kalau korang nak tahu, sekarang ni diorang ngah main game ni dan memekak memekak sebab kalah! haha. ngek kan?




layankan gambar ye. hehe.



 dua dua pun suka main game bodoh. haha.

makanan bersepah. mana tak BESAR badan.


ok lah. terima kasih sudi baca.









Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, anda boleh klik di sini sahaja. ()_()v

4 comments:

ana RoS said...

oittt aku ingat foja nak p picnie bw mknn ms aku tegur dia tghari td rupe2nya picnie men games yek hahahaa

ceotgilalensa said...

hahaha. ros, ko tak tengok lagi nafsu makan dia weh~
hahaha
gila teruk
kalah kuda!!!

Raji and Yeen said...

hahaha bnder2 cmtuh lah juga yg org main ;P

ps: perempuan barbie doll mngkin?

ceotgilalensa said...

hahaha. orang lain kot. kita takla kan? haha



perempuan maybe main game shopping, buat cake and berkebun la agaknya. hahha