Friday, February 25, 2011

Kalau Lelaki Bermulut Longkang, Jadi Cemmana???

tetiba aku rasa kau nih macam dah melampau ah mamat. serius hati ku sakit. rasa nak cilikan mulut kau dengan cili boh. laser nya mulut macam perempuan!






sekian luahan hati.







SOALAN:

korang pernah tak jumpa dengan lelaki yang mulut macam perempuan? suka bergosip, suka mengata, suka mengutuk. pernah? kalau pernah tolong bagi nasihat kat sini, kat saya ye, macam mana nak menangani perasaan bila berdepan dengan lelaki lelaki macam ni. macam mana?








serius sakit hati ah dengan lelaki macam ni. rasa macam nak senaraikan keburukan lelaki ni kat semua. tapi tak baik kan? kalau nak jugak cemmana? cer citer. cer citer.








arggggh!! geram betullah aku! kalau aku ada peluang, aku cucuk pusat kau!! siaplah kau!!







dasar lelaki mulut longkang! tukar jantina lagi bagus!





*_____* siapa yang terasa, mintak maap ye wahai saudara.

2 comments:

AesyaZealous said...

uish..mrh sape ni

ceotgilalensa said...

ada la lelaki lelaki di persekitaran. haha. sakit betul hati! cane nak buang mulut longkang dia tuh ea? hehe