Friday, February 25, 2011

Kau Buat Aku Betul Betul Terharulah

assalamualaikum semua.





hari ini hari jumaat. hari jumaat selalu emo. nape ye? haha.




nih nak kongsi satu cerita. pasal sahabat. malam tadi tertidur awal time pooja and ika dok borak borak pe ntah kan. mengantuk gila sampaikan boleh tertidur cenggitu je. haha. mintak maap korang. lepas tu...






bangun bangun je pagi tadi terus rasa ternaru bila bukak fb. wuwu. pooja upload gamba baru. terharu ouh gamba dia. huhu. nak tengok tak? meh meh, tengok kat bawah ni.










haaa. comey kan? dia tak tidur malam sebab buat benda ini rupanya. pooja, terharunya saya. *ok. sekarang cuba kira ada berapa banyak perkataan terharu* dapat hadiah topup rm3. haha. banyak duit kau? haha.




lepastuh kan, ada lagi satu cerita, semalam da install adobe photoshop dekat colleague, tapi tak reti pakai. wuwu. walaupun dah ada tutorial oleh EZAN. dia ni designer header taw! header dia sangat cantik wa cakap sama lu. pergilah cekidout!





setelah berhempas pulas buat sampai tak jugak jadi jadi terus fedup, pergi mandi and jenjalan kat Mines. haha. usha fon baru weh. untuk kawan la. sob. sob. saya tak mampu. pakai jelah fon yang lama nih kan. huhu.




agaknya dari sini si pooja nih dapat idea nak buat gambar yang betul betul buat saya terharu tuh. terus upah dia untuk mendesignkan header untuk saya. haha. terima kasih pooja. kena edit lagi tuh. nak besau lagi! yeay! haha.
















berikut adalah contoh contoh header yang pooja buat guna paint sahaja. haha. kreatif jugak hang ni!





 sakit mata mak, nok!

 kesian pooja. tak reti bezakan cencurut dan curut! haha





 yang tuh mouse tau. bukan kuih. haha.






perasan tak, semua gambar sama, cuma warna dan lukisan gambar huduh tuh je yang berubah. haha. nway, thanx pooja!!





ok lah semua. terima kasih sudi baca.


lupa nak bagitahu semua, ika pon join sekali mengedit header ni. haha. thanx untuk ika juga!!!

4 comments:

Zulaikha Salihen said...

pulun la die..
sampai xg klas tu..
hehehehe

ceotgilalensa said...

hahaha. bertambah tambah terharu aku weh! huhu

Anonymous said...

aku pon terharu nih..sapa erk pooja tuh..hahahahah

ceotgilalensa said...

weh!!!! bukak ah blog!! aktifkan cepat!! forgot pwd!!!