Saturday, February 26, 2011

Menembak Dengan M16 atau Revolver .38 Yang Best?

assalamualaikum.




oyeahh! hari Sabtu hari ini, kena kerja! oyeah!! seronok kan? sabau ajelah!







pagi pagi rasa macam malang dah. disuruhnya kerja tapi kunci tak ditinggalkannya. telefon sana telefon sini, semua tak angkat. aku tau la hangpa semua cuti, aku ja yang kena kerja. tapi hangpa semua jahat tau buat aku lagu ni. habis kredit aku tau tak? bak mai rm10, aku nak p topup balik. wuwu.





rasa macam bola. tendang sana, tendang sini. cis. cis. sabar aku ni nasib baik banyak lagi tau!





eh. eh. entry ini bertujuan nak mengucapkan selamat menembak pada yang akan pergi menembak di Melaka hari ini. Esok giliran kami pula nak menembak!! Pom! Pom! Pom! Mati kau!






hehe. selamat menembak ye rakan rakan. tembak m16 ngan revolver.38 tu elok elok tau!





esok akan mengupdate dengan gambar menembak umpama terrorist!! terror kan? memang terrorist. haha.





ok lah. terima kasih kerana baca.



Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, anda boleh klik di sini sahaja. ()_()v

No comments: