Friday, February 11, 2011

ChurpChurp

assalamualaikum kawan-kawan.


hari ini sangat gembira sampai rasa nak wat entry pasal ChurpChurp. korang pernah dengar tak pasal ChurpChurp nih? aku dulu pon ngak pernah dengar dong. tapi sejak menjadi dewasa. kehendak makin meningkat. aku pon berani-berani men'sign up' kan diri kat ChurpChurp nih. hehe. alhamdulillah. apa yang aku kene buat, just share iklan then aku dapat duit. yahoo. sekarang nih duit aku dah bertambah dari sebelum nih. ok lah dari takde kan?


bukti ni. sila tonton. hehe.





so kalau korang rasa macam berminat je nak join kan. korang klik link kat bawah nih, and sign up ok! tak rugi pape pun. kan?hehe.

http://www.churpchurp.com/aienceceot/share/churpchurp-invite


eh. eh. brape yang aku dapat tuh tak payah tau la kan. sebabnya, kalau korang nak tahu aku dah dapat berapa tuh. sing up lah. tengok sendiri duit korang meningkat. hehe. pada yang ada ChurpChurp tuh, mesti tahu kan aku dapat berapa. ala, sikit aje. korang mesti lagi banyak kan? hehe. nanti share-share k.


selamat mencuba korang.

*_____* cuaca sangat panas sekarang. macam mana nak kawad nih.

No comments: