Saturday, February 26, 2011

Doakan Saya Selamat Menembak Esok ye??

assalamualaikum semua.




Esok ceot dan rakan rakan nak berangkat ke Melaka. ada aktiviti menembak di IPK Melaka. Rasa tak sabar ada, malas pun ada. sebab kena bangun awal. huhu. pukul 6.15 dah bertolak kot. huhu. mengantuklah saya nampaknya. Tapi bukan selalu pun kan. Setahun sekali je pergi menembak ni. hehe.





Doakan ceot selamat menembak ye esok? hehe.



macam terrorist tak kami? hehe.

harus tidur awal, esok nak bangun awal. selamat malam semua!






assalamualaikum.






terima kasih baca.





Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, anda boleh klik di sini sahaja. ()_()v

6 comments:

saharinasaharudin said...

gudddd luckkkk! :)

Anonymous said...

jga diri leklok..tembak bia tepat,markah maw hebat,lastly blog mg sempoi..hehe

ceotgilalensa said...

saharinasaharudin : tq!!! kita dah sudah tembak tadi. wuwu. penat woo!

ceotgilalensa said...

anon : hahaha. tq. tembak tak berapa nak tepat. nanti nak update sasaran. jangan lupa cekidout!

Raji berkata said...

hak2 xlah
xmcm terrorist
mcm penegak keadilan ^^
we are not terrorist :P

ceotgilalensa said...

hahaha. kita penegak keadilan! student power! haha