Friday, March 11, 2011

Baru Hari Ni Aku Nampak Betapa Kau Pentingkan Diri Sendiri

assalamualaikum semua.






pernah tak korang rasa, macam nak tumbuk je muka kawan korang? aku? sekarang ni aku rasa. rasa macam nak sepak dia laju laju sampai dia dah tak boleh nak mintak maap dengan aku. atau kata lainnya. MATI!




kejamkan? ye memang. tapi hati aku sakit. kalau dia ada masalah, aku dengar, dia ceritakan je semua masalah dia, aku dengar je. tapi bila ada satu keadaan ni. dia lepaskan diri dia dulu. motif? biar kau selamat, aku yang kecundang? gitu?




thanx friend. a lot. damn much!




*_____* semakin emo bila dah nak habis LI ni.

bila kita nak beli kasut ni? takkan tengok je? :(


terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰










Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

No comments: