Wednesday, March 30, 2011

Siap Sedia Untuk Menjadi Bertambah Tambah Tambah Matang!

assalamualaikum. =)


hye. hye. lagi sekali saya mengupdate blog. haha. sebab banyak sangat masa kan. haha. sampai tak tahu nak buat apa. rasa sebaiknya saya menguploadnya kan? hehe.



kali ni nak update pasal ape ye? oh. oh. pasal konvo la. hehe. iya. saya akan berkonvo hujung tahun ni. hehe. rasa nak guling guling atas paku sambil gelak kuat kuat la. hehe. tanda gembira sangat sangat. haha.



hari ni hari yang agak busy lah. sebab banyak sangat aktiviti kami hari ni. haha. *nak kata kau rajin ke* ok. disebabkan semalam seharian tak keluar bilik n tak mandi, maka hari ni keluar bilik sahaja. haha. sampai lupa pulak yang kawan kawan ada kelas, assignment dan tesis untuk dibuat. haha. ketawa dengan tamak haloba. haha.



tapi entry kali ni nak story pasal konvo kan? maka nak bagitahu la yang saya dah hantar borang konvo ke Bahagian Pengurusan Akademik, UKM. yeay. yeay. nak konvo. haha. hantar untuk sembilan orang sekali tau. haha. tolong kawan kawan lah katakan. haha. bajet baik. padahal pergi ke sana lima orang. hehe.





nak tunjuk bukti kat semua bahawasanya, insyaALLAH saya akan berkonvo pada 24 - 27 September tahun ini. hehe. insyaALLAH. amin. hehe.


kiriman wang pos pon da buat! nanti boleh lah ambil scroll yang dah siap berlaminate. hehe.



bila dah hantar borang konvo, maka haruslah bertindak matang kan? haha. nantikan entry seterusnya berkenaan dengan matang. haha. tak sabar! hehe.




terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰



 Sama - sama lah kita klik.






Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

2 comments:

Zulaikha Salihen said...

bila aku dapat luangkan masa dengan blok aku nie..huhuhuhu

ceotgilalensa said...

blok 11 ke? hehe. bkn blog kan? haha