Tuesday, March 8, 2011

Kau Tak Puas Hati Kan, Sekarang Kau Ambik Benda Ni!

assalamualaikum.



hari ni hari wanita. tapi sorang membe ni tak puas hati sebab dia bukak belog, ada wish je. dia nak entry panjang panjang. sila jangan tamak ye Fuzah Pooja. haha. nanti aku bagi yang panjang panjang dari Kelantan baru tahu. eh,  tuh bukan entry, tuh orang. mungkin buah hati dia? atau dalam proses berkenalan. haha.





hari ni hari wanita. tapi aku pulak yang tak puas hati. bilik air kat ofis ni kehabisan air. tiada setitik air pon dari paip tu. and sekarang perut ni tengah meragam. sila buat hipotesis. apa akan jadi sekiranya air tiada dalam masa 5minit lagi? semakin lama ketiadaan air, semakin ............... ?





hari ni hari wanita. tapi rasa macam tak wanita, sebab belum kahwin. rasa macam gadis. haha. wuteva. mahu kahwin dengan kadar yang segera.




skuad! ke kanan lurus! diam! *unit dog* haha.

gelakkan makngah sebab sakit perut!






terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰







Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

13 comments:

mafuzah binti mohd said said...

ahhahaha..xpuas ati agi..xmeleleh pon i mata nih...xasa pon wanita tuh diperlukan...hahahha

mafuzah binti mohd said said...

phm???

ceotgilalensa said...

tak paham la. hahahaha. kalau tak menangis, bukan wanita. hahaha

mafuzah binti mohd said said...

ayg nk stor3 yg gempaq...pas nih abg bley ar jd blogger terkenal..hahhaha
mcm hanis zulaikha tuh...mksud ayg..abg ceritakn pengorbanan wanita...tudiiiiiaaa,,hahahha

ceotgilalensa said...

hang buli aku ka ijah?
hahahaha

Kimi Yun said...

xde air?
g crik mne2 sungai...hehehe

ceotgilalensa said...

cik kimi yun : nanti orang ingat bunuh diri plak. takpon kene ngap ngan buaya nanti. hahaha

Kimi Yun said...

yg pnting hajat dh lepas....huhuu

ceotgilalensa said...

dah!! kat petronas td. hehe

Raji berkata said...

hahaha wanita cm besar sgt
selamat hari gadis ;D

ceotgilalensa said...

raji. tol tu. nampak macam dah matang sangat. ehehe. selamat hari wanita juga pada wanita la. hehe. tq~

aida4eva said...

rasa belum wanita jugak lagi. rsa mcm baru budak sekolah. hihi

http://aida4eva.blogspot.com/2011/03/di-kala-kilat-sabung-menyabung-lagi.html

ceotgilalensa said...

maksudnya masih muda kan?? hehehe