Tuesday, March 1, 2011

Lagi Sambungan Entry Kali Ketiga Menembak Dengan Rifle M16 dan revolver .38 Sangat Seronoklah.

assalamualaikum semua.




sambungan entry lepas.....




kami mula menembak tepat jam 9 pagi. woo. cuak tahu. rasa nak menjalani hukuman kat penjara. *macamlah pernah rasa* haha.



 diskus dulu sebelum tembak. haha.

 tak paham, kena tanya cik.


 abislah, dia datang. haha.

 cik ni serius best!
tetiba teringat encik abang. hurm.







'detail, detail sedia!' masa tu jugak rasa nak terkencing dalam seluar atas rumput basah. huhu. jadi mesti tiada yang perasan kan? haha. menembak m16 habis dalam pukul 12 kot. tak ingat la pulak kan. tapi semuanya berjalan lancar. tiada kemalangan. and cik cik pon menjaga kami dengan rapi. wuwu. semangat menembak tau. biasalah, kalau dah menembak, mesti ada yang kandas, ada yang berjaya kan. alhamdulillah. saya berjaya. hehe.





menembak ni bukan main tembak je tau, mula mula tembak 2 butir, lari ke sasaran, tengok mana yang kita tembak tadi, lari balik ke tempat menembak dalam keadaan penat, perut dan dada berombak, meniarap balik. uwaaa. sangat sakit dada dan perut. macam mana lah nak menenang kan. dahlah berlari tadi, penat tau. haha. tenang je! kalau masuk alhamdulillah. kalau tak, masyaallah. wuwu.






habis menembak m16, solat, rehat sikit sikit dan sambung menembak revolver .38 pulak. haa, yang ni senang, tapi susah. haha. dapat score, tapi tak hebat mana pun. haha. syukur.

 kes tak boleh tutup sebelah mata. haha.


 makan dulu.




 gari ni tak kuat pun. hihi.


ada je ea kau ni. kat bilik pon kau jugak! haha.










habis menembak, nama kena panggil aduh, apahal ni.






'tembak lagi sekali ye'. wei, bukan selalu dapat menembak 2kali revolver ni. syok woo! tembak kali kedua dapat tinggi lagi. hehe. alhamdulillah.




 weh, baik kan. serius suka. hehe.







last sekali, penyampaian hadiah. tahniah pada yang berjaya. saya juga dapat hadiah!!




Johan Menembak Riffle M 16 (Wanita).







yipppie! thanx kawan kawan coz bagi dorongan!











cerita banyak tak guna, mehla kita tengok gambar ye.

 nak gaduh ke huh? mai la. hehe.



 dia ada exam. semangat menembak tetap ada. hehe.







 pengkelasan markah tembak!

 sila ambil perhatian no 5. ramasan picu ok. yang lain jangan!






 berBB di lapang sasar. haha.



 isi peluru, jangan tak isi.


 lanun beranang. haha.


 kami guna ini.



 wiwit. comel ouh ini budak. haha.

 takut nak menembak la tu. haha.

 ni nak bagitahu semua, nama dia nik. dia menang 2 kategori. terbaik revolver dan terbaik M 16 lelaki. hebatkan?


 menunggu kali kedua menembak. hehe.



 saya pinjam nik punya satu!

 go zila. go zila. haha.



 ni muntot siapa? berani betul!

 junior yang sengal. haha.

 ok. saya dah penat. mahu tidur. krooh. krooh.

 kau hingat nih bas kau ke ha ceot? haha. bialah!









p/s : nanti nak upload gambar target saya dan rakan rakan serta markah. hehe. tunggu ye....



Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, anda boleh klik di sini sahaja. ()_()v

7 comments:

Zulaikha Salihen said...

terbek r!!!!
i like!!!
taniah ceot!!
sebagai ahli penembak terbaik wanita (m16)!!!!

ceotgilalensa said...

perli aku ah tu. hahaha
ngeng!

atEe said...

weh aku pon penah nembak M16 jgk kat plkn dulu.
tp dpt telur ayam je. HAHA.

ceotgilalensa said...

ko tembak ayam ke ape? sampai dapat telur dia pulak. hahaha. takpe la. at least ada pengalaman kan?
hehehe

518 said...

cis..bawu pasan entry ni...

518 said...

cis..bawu pasan entry ni..

ceotgilalensa said...

hahahaha. baru pasan?? ngeh2~