Tuesday, March 1, 2011

Kau Menantu Terpilih?

assalamualaikum semua.







haha. rasa nak tergelak sambil menjerit jerit sambil makan aiskrim bila tengok tajuk entry sendiri. haha. tadi tengah sibuk sibuk bukak facebook ternampak la nama seorang mamat ni. tak kenal pun dia siapa. tapi bila tengok gambar dia kan,







'weh, mak aku pun nak menantu macam ni kalau muka sebenar macam ni!'












haha. nasib kau lah kena gelak hari ini. hehe. insyaallah. aku doakan lah kau menjadi menantu terpilih ye. hehe. amin.








p/s : siapa kah gerangan orangnya? nak juga aku tengok muka sebenar dia. adakah benar benar pilihan para ayah dan ibu? insyaallah.






terima kasih baca.







Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

3 comments:

Zulaikha Salihen said...

weh...
ko ye 'Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, anda boleh klik di sini sahaja. ✿(*^ -^*)✿ ' tak jadi...gambar carton tu terbelah 2..mata sebelah kat atas sebelah kat bawah..heheeheh

atEe said...

isteri terpilih tak ade ke weh?

aku le tu kot. hehehehe

ceotgilalensa said...

ika:da betulkan~~

atee:hahaha. kompem la ko. ayu, cantik, rajin tak pemalas. kan?
hehehehe