Monday, March 7, 2011

Saya Blogger Baru, Jadi Jangan Malu Tepuk Tampar Saya.

assalamualaikum semua.





hari ini ke pejabat dengan badan yang sakit sakit. lenguh sana lenguh sini. nak bangun pun malas tau. nasib baik ada niat nak mandi, kalau tidak, memang busuklah ke pejabat. haha.






kalau tengok entry kat atas tu, rasa macam nak tepuk tampar saya tak? silakan kalau nak.







dengan merendah dirinya, ceot nak cakap yang ceot ni budak hingusan lagi dalam berblog ni. kadang kadang nak tulis apa pun ceot tak tahu. fikir dulu, ada ke yang nak baca ni. ada ke yang nak singgah ni.





mula mula berblog, kawan kawan yang jadi follower. walaupun satu bilik, diorang rajin gak tengok blog ceot. thanx kawan. kalau bosan entry aku ni, ampunkan lah ye? huhu.






kadang kadang terfikir gak, boleh ke aku jadi hebat macam blogger lain? penulisan dihargai. tapi bukan meninggi diri. salute la blogger yang begitu.






akhir kata, pada yang sudi baca, pada yang sudi like, pada yang sudi follow, terima kasih sangat sangat. terharu ceot bila tengok, ada yang singgah and halo halo ceot. and ada jugak yang folllow. thanx sangat sangat. sayang semua!






kalau ada kekurangan pada blog, pada diri, pada entry, korang bolehlah komen, kutuk atau keji ceot kat sini ye. huhu. ceot terima seadanya.







terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰





Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

4 comments:

Einaz Shah Rizal Thomas said...

haiy ! ;)

ceotgilalensa said...

hai einaz!!! :)

Ginkgo kewl said...

aish~ kadang2 blogger baru better dari yg lame... huhuhuuuu~~

ceotgilalensa said...

ginkgo : tapi takde yang lama, mana dtgnya yang baru kan? huhu. :) nway, nice knowing u!! :)