Monday, April 11, 2011

Akhirnya, puas hati aku!!

assalamualaikum semua. =)


hola. hola. hari ni, tadi, baru je lepas tadi, teman keluar la. pergi jalan jalan. dah lama tak keluar jalan jalan kan. akhirnya hari ni teman dapat keluar ok! haha. siap pergi Alamanda lagi yaw! haha.


macam lah tak pernah pergi Alamanda kan. selalu je pergi. masalah nya dah lama tak pergi sampai baru tadi perasan entry nak ke karaoke tu da tutup! haha. teruk nya kau ni ain. haha.


lagi. lagi. tadi baru perasan entry nak masuk parking tu dah berubah. haha. dulu tegak bukan main, sekarang dah serong wei. lagi selamat untuk perempuan yang nak datang ke Alamanda. haha. sebabnya perempuan memang suka naik atas divider tu. haha.



lagi. lagi. lagi. nampak Primavera macam nak bukak kedai lain je. kedai kau kata? haah la. aku kan orang kampung. teehee. haruslah kedai! tak kan outlet, tak kan showroom, tak kan ape ape kan?


ok. ok. kau nampak jakun sangat lah ain. sekarang moh teman ceritakan pasal kat Alamanda ye.


tadi jalan jalan cari barang hantaran. APA??? HANTARAN???


sabar. sabar. usha je baru. haha. mentang mentanglah dah grad, kira nya usia yang sesuai untuk nikah ke? haha.


takdelah. jalan jalan je, sambil buat senarai dalam kepala hotak ni, apa yang aku nak isi dalam dulang hantaran nanti ye. haha. sampai geleng geleng kepala encik abang dengar aku berceloteh. haha. tapi u terima i seadanya kan? kalau tidak, i carik lain! baik u terima! :p



bila dah tengok BAKAL barang barang hantaran, haruslah balik bilik dan cari sijil kahwin, simpan kemas kemas untuk tindakan selanjutnya.



mak! adik nak kahwin! haha.



Sama - sama lah kita klik.

4 comments:

YanaMIB said...

kt depan nichi alamanda tu ada booth etude house..brg kt c2 best²..wahaha..ai bli masker tu kt etude house la..tp cwgn sunway..ngee..=P

ceotgilalensa said...

tuhlah kak yana, semalam nak singgah tapi macam tak tau nak carik ape. bila bukak blog kak yana tadi rasa macam ade benda nak beli lah pulak kan? ngeh3.. boleh lah terjah petang ni nanti. hee

b@dut s@rk@s said...

hahahaha..
bile berduet kompem singgah la t
klu x,mg jln2 mkn angin jela jwbnya..hehehe

ceotgilalensa said...

badut ni macam tak bagi beli jew?