Wednesday, April 13, 2011

Dinosaur zaman sekarang?

assalamualaikum semua. =)



alhamdulillah, hidup lagi kita hari ni kan. bersyukur sangat sangat kan? jangan lupa, ucap alhamdulillah. hehe.



well, pernah tak korang bayangkan, dalam rumah ada dinosaur? aku ada. kau ada? haha. nak tengok?









kalau korang tahu nama binatang binatang ni apa? haha. aku tak tahu pun nama mereka. bhaha.




korang ade? haha. takkan? tengok tuh. bukan main susah tau nak ambil gambar binatang binatang ni. duduk atas bangunan! tengok tuh jalan raya pon lengang takde kereta. bhaha.
motif entry : bosannya bila kawan kawan dok study untuk final, tapi saya tiada subjek untuk distudy kan. nak balik nanti dah tak jumpa kawan kawan. huhu.




Sama - sama lah kita klik.

7 comments:

saharinasaharudin said...

hahahaha.my lil sis sgt suka dinosaur. :)

♥CiK duYung_Ca♥ said...

alahai comelnyer dinasor..kamu collect kew? nak 1...hehe.. (^_*)v

ceotgilalensa said...

saharinasaharudin: haha. samela. anak2 buah suka sangat kat dinosaur ni. siap masuk dalam botol takut2 dinosaur tu lari. haha.

ceotgilalensa said...

cik duyung: nak ye? bagi alamat ye. kita poskan. hehe

♥CiK duYung_Ca♥ said...

hehe..boleh jugak.. :P

b@dut s@rk@s said...

amik mna my dear dinosor tuh???hehehe...nk 1???

ceotgilalensa said...

taan punya.....