Thursday, April 21, 2011

Saya Bukan Agensi Cari Jodoh La!

hye hearts!! :)


bangun je pagi tadi dapat mesej dari membe. agak meluat la. haha


'weh, lupa ke?'

'lupe ape?'

'kata nak bagi awek?'


dem! bila wa janji der? huhu. adui la. wa paling tak reti kalau orang mintak tolong dengan wa, carikkan depa awek. wa tak reti la!! ingat wa ni minah kepoh yang tolong carikkan jodoh orang ke? huhu. carik sendiri la der. lu nya taste kan tinggi. wa ni perempuan, mesti la wa jeles kalau lu mintak nombor awek lain. boleh ke macam tu? kang kena sepak pulak dengan encik abang. haha.



adoi. macam mana nak buat ni? espelain sikit kat wa, macam mana nak handle kawan wa ni? haha.



FYI, wa tak ramai kawan perempuan der, diorang takut nak kawan dengan wa kot. wa garang stok nak lempang orang laju laju. wa jenis cakap kuat kuat stok semua orang pekak der. wa jenis pandang jegil jegil stok orang curik selipar waktu malam der. wa jenis kentut kuat kuat der. haha. macam mana perempuan nak lekat dengan wa? wa bukan songsang tau! wa asli, dulu, kini dan selamanya!



hah, sekarang lu pergi carik sendiri. jangan kacau wa. emosi wa tak stabil. angin berdesup-desup keluar dari perut wa ni.



eh. eh. ada tak sesiapa yang free aka singe di sini? hehe


jangan sampai wa bagi muka macam ni kat lu. haha


p/s : bila nak kemas barang bawak balik rumah ni? ada sesiapa nak tolong?




Sama - sama lah kita klik.

9 comments:

Far8 budak baik said...

lahh susah susah je..
search jelahh awek kat google..
hahaha =p

Rozami said...

sangap nak awek cr ler sendiri. kan? kan?

ain.alias said...

rozami : betul tu! carik la sendiri! haha. kentut kat muka tu taula!


far8 : ntah! search je. berlambak nanti! hehe

s.u.h.a said...

aku pon ada sorang kawan macam ni. sgt annoying. haha

ain.alias said...

tuhla, rasa nak pok pok je dia kan? bia dia nangis dan berjanji tak buat lagi. :p

beyephnua14 said...

yeke xsongsang ni?
musykil
cnfius
plik
hahahahahhahahahaha

ain.alias said...

yela!!!!!!! nampak macam songsang ke? haha. dia yang songsang ade la. haha

beyephnua14 said...

hahahaha
yela
gns gle
mcm brock lesnar
hahahaha

ain.alias said...

haha. biadap ni!!! pijak kang! beratur2. haha