Friday, April 1, 2011

Aku Rasa Aku Dah Bersedia Untuk Itu.

assalamualaikum. =(



hari ni rasa sedih nak menulis di blog. rasa rindu juga nak menulis. rasa berat nak menulis. semua rasa muncul saat aku menulis entry ini. air mata bergenang di kelopak mata. sudah tak tertahan rasanya lagi aku menahan rasa sedih ini.



mungkin kini sudah tiba masanya untuk aku merelakan segalanya. melepaskan segalanya yang bukan menjadi milikku lagi. aku redha, aku berserah. aku pasti mungkin ini adalah jalan terbaik bagiku. aku berserah.



mungkin tiada jodoh kami lagi. aku pasrah dengan ketentuanNya. berdoa agar pilihan yang ku buat ini untuk kebaikan kami bersama.






selamat tinggal UKM. aku bersedia melepaskan mu untuk ku meneruskan kehidupan ku sebagai seorang pelajar lepasan ijazah pentadbiran perniagaan. berbekalkan segulung ijazah, akan ku naikkan nama mu UKM.




haha. ayat macam putus cinta kan? haha. nak buat macam mana, sayang nak tinggalkan UKM ni. sayang weh. tiga tahun duk sini, jatuh kat sini, sakit kat sini, nangis kat sini, gembia kat sini, marah kat sini. semuanya kat sini. haha. nak kata apa lagi? haruslah sayang kan? haha.

 nampak sangat dah bersedia ni. haha

habis pintu almari ni kopak! hantu kak limah nye kerja la ni! haha


jangan marah aku ye kalau ayat kat atas tuh semua buat korang rasa entry ini entry sedih. haha. tak berniat sikit pun hati ni nak perbetulkan tajuk entry ni. bhahaha. hebat tak aku? haha.



well, beberapa bulan sahaja lagi sebelum aku bergraduat. haha. tak sabar rasanya nak naik pentas ambik scroll. dalam kepala dah berfikir fikir nak pakai baju ape masa grad nanti, kasut apa, perfume mana. haha. berangan dulu. insyaALLAH, bulan september ni menggenggam ijazah lah saya. hehe. doakan yang terbaik ya? hehe.



out dulu. kepala berat. dah seminggu tidur tak terurus. malam jadi siang. siang jadi malam. haha.




assalamualaikum semua! =)



terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰



Sama - sama lah kita klik.




Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

11 comments:

Norazizah said...

Selamat menempuh alam pekerjaan.


Follow Me

ceotgilalensa said...

tq...... :)

chan ho nam said...

jangan lupe blnje..tnda kesyukuran di atas kejayaan

saharinasaharudin said...

bestnyee dah abes study :)

ceotgilalensa said...

chan ho nam : boleyh2. bila dah kerja ya? hahaha

saharina: alhamdulillah.. :) bila lagi? hehe

chan ho nam said...

sebelum dpt kerja blnja tnda telah berjaya grade, masa dpt kerja, blnja sbb bersyukur dpt kerja n gaji...so bila?

ceotgilalensa said...

bila dah kaya la. hahaha

Khuzrin Kamarudin said...

semoga berjaya,..

ceotgilalensa said...

tq khuzrin~ hehe

b@dut s@rk@s said...

hahahaha..jom sama2 berjaya

ceotgilalensa said...

badut. jom. jom. hihi