Wednesday, April 13, 2011

nak cakap ke tak nak ye?

ermm. nak cakap ke taknak ea? nak cakap takut salah. tak cakap takut salah jugak. hisyh.. macam mana ni ye? baik cakap kot kan? haha. at least semua dapat baca. bhaha.



tadi, masa tengah sidai baju, terdengar azan. lepas tu dengar jugak suara suara manusia. pernah tak korang semua mengalami situasi di mana...



sila dongak ke atas dengan tangan di dagu..



bermulanya al kisah..

'weh, azan lah. diam. diam.' lepastuh semua diam. yang tak puas hati tu, 'eleh, macam bagus je minah/mamat tu'. pernah tak? pernah tak? cakaplah pernah!!!! ok. bagus..



then, another situation..

'weh! diam. diam. aku nak dengar lagu ni. ala, tengok! dah terlepas dah lagu tu. macam mana aku nak tau tajuk dia'. pernah jugak kan? baik cakap ye, kalau tidak...... (mulut terkumat kamit.)



haaaa, perbezaan nya ketara bukan? bila azan, kita bermintak kan dia diam. tapi bila tang lagu, dia pulak yang suruh orang diam. kenapa la masa azan tu tak tolong mintakkan orang diam? isyh3... jangan lah berperangai begitu manusia. tak baik. dengar azan kan lagi bagus, kan?




sekadar mengingatkan diri yang kadang kadang leka juga. sibuk nak carik tajuk lagu, nak download! hisyh! hentikan perangai kau tu ain. haha.



isyh3... mata ni mengantuk. encik abang awal awal dah tidur. cis! berani ya kamu!







till then. papai u oll!





Sama - sama lah kita klik.

3 comments:

b@dut s@rk@s said...

sowi ea my dear,abg tido awal..hehehehehe
termengantok la plak....xthu cne le terlolap...hehehehe

YanaMIB said...

ye ye sy pernah mengalaminya..hehe =)

ceotgilalensa said...

yeay2.. nasib baik kak yana pernah juga mengalaminya. hehe