Friday, April 1, 2011

Jom Shopping Dengan Kad Kredit Membe! Kad Kau Perlu Aku Yang Gunakan. Haha.

assalamualaikum semua. =p




hari ni rasa macam nak bershopping, tapi tiada duit. kau ada? pinjam bole? cukup bulan pinjam lagi, tapi tak mahu bayar. boleh? haha. memang kau kena penyepak dengan ayah dia nanti kalau kau buat begitu. paham?




tetiba teringat, aku kan ada kawan ramai, maka mestilah salah seorang dari mereka ada banyak duit kan? haha. jadi setelah kajian dijalankan, pemerhatian yang mendalamkan dijalankan, aku dah dapat target aku!



ya, dia sangat kaya sampai dia ada kad kredit tahu tak! haha. *padahal, berkad kredit bersamaan dengan berhutang.* bhahaha. al kisahnya begini....



'tok. tok.' bunyi kedengaran.

'masuk!' kata kami.

'nah, surat untuk #$^&*%' kata kawan aku ni.

'surat? pelik! haha. tq tolong amikkan.' kata aku.

'surat ape ni?' tanya aku. *dengan rakus aku bukak, buat macam surat sendiri*

salah satu tu bank statement and bila bukak lagi satu, bukak bukak je nampak kad kredit!

'&^$$#, hang apply kad kredit ka? kaya nya hang nak p bayaq bulan bulan?' kata aku.




terus ambil terma dan syarat baca.



muka cuak bila ada perkataan 'dengan menandatangani di belakang kad ini, anda bersetuju dengan terma dan syarat yang ditetapkan'



bhahaha. terus diam dan simpan kad ketat ketat. takut aku buat jahat kat dia. haha. so tindakan aku sekarang ini adalah,



TUNGGU SAAT DAN KETIKANYA DIA TANDA TANGAN BELAKANG KAD TUH DAN TERUS AJAK DIA KELUAR SHOPPING BEG COACH. haha. murni kan niat aku? haha.



p/s : kepada yang berkenaan. cepatlah sign kad tu.


p/s 2 : tujuan aku tak mendedahkan nama dia adalah supaya korang tak kenal dia dan korang tak berkawan dengan dia. biar aku je yang kawan dengan dia. senang sikit nak paw banyak banyak. haha.


dan untuk pengetahuan semua, kad tuh dah sedia ada dalam wallet aku. haha. nampak sangat berminat dengan kad tu.



terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰



Sama - sama lah kita klik.





Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

No comments: