Friday, April 1, 2011

Kau Mengandung?

assalamualaikum semua. =)



agak terkejut aku dengan statement yang anak buah aku keluarkan minggu lepas.


'makngah, dia mengandung!'


'sape? sape?' buat muka kepoh.


'baby cristal ni.'



terus rasa nak gigit hidung anak anak buah aku ni.



aku ingatkan siapa lah yang termengandung tadi. buat cuak je budak budak ni tau. kalau ye tadi, memang kena jadi minah kepoh pergi siasat la. haha. aku suka gosip gosip ni!


korang pernah tengok baby kristal?


 ni lah rupa baby cristal tuh. pernah tengok? nampak tak si kecik yang tersentil keluar tuh? tu lah dia baby nya. tapi betul ke? ada sesiapa yang boleh terang kan pada aku sama ada benda ni membiak atau berlakunya sesuatau yang menyebabkan kesentilan itu berlaku? haha. aku pun tak tahu. mungkin biologist boleh terangkan? haha. supaya senang aku nak explain kat anak buah aku nanti. haha.

ha, tu lagi satu anak dia. haha. semangat taip perkataan anak! haha.


selalunya baby kristal ni etak dalam pasu dan tanam bunga yang berair, tapi anak buah aku ni paksa aku carik benda ni 2minggu lepas lagi, supaya dia dapat tengok benda ni mengembang dan last last main baling baling ala ala bola beracun. haha. depan rumah pulak tuh! memang bazir rm2 aku! haha. tapi takpe, makngah sayang korang!




terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰



 Sama - sama lah kita klik.







Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

No comments: