Thursday, April 7, 2011

Minggu Penuh Dugaan.

assalamualaikum semua. =)



lama dah tak update! balik rumah. huhu. banyak benda yang jadi minggu ni. memang sangat menduga. huhu. kuatkan lah semangat ini Ya Allah.



ari selasa hari tu, dapat berita dari akak, pakcik dah meninggal. Innalillah. dah lama pakcik sakit. Allah lebih sayangkan dia. huhu. dapat dapat call, cik pooja kata urgent. terus keluar bilik air, and tengok akak call balik. huhu. tak sangka arwah pergi cepat macam tu. doktor kata boleh selamatkan lagi. huhu.



ni semua ketentuan Allah s.w.t kan. kita sebagai hamba. kenalah terima seadanya.




ramai ramai kita sedekahkan Al- Fatihah ye? moga moga makcik dan Aiman, kuatkan semangat dan tabah ye? huhu



lepas ni nak update pasal diri sendiri pulak.






terima kasih baca. <((((((((((((((((◕‿◕)⊰




Sama - sama lah kita klik.






Suka entri ini, tetapi tak berapa suka blog ini, boleh klik sini aje. ✿(*^ -^*)✿

3 comments:

b@dut s@rk@s said...

insyaALLAH acik n aiman kuatkn semangt n tbh mghdpi segala dugaan dan cbrn hidup..
kita sebagai hmbaNYA perlu byk berdoa supaya ALLAH membntu kita dlm segala keadaan yg menimpa..

ceotgilalensa said...

amin......

Kimi Yun said...

wah bestnyer ceot d nk abis degree...yun jewk yg still merangkak nk abiskan lg setaun setengah..caiyok2...